Nieuws

12-04-2021 19:00
De inschrijvingen voor de vijfde en laatste sponsortocht zijn vanaf vandaag open !!. De Matcars sponsortochten worden eerstdaags uitgepijld in Beveren Leie. Meer info vinden jullie hier.
12-04-2021 18:37
Ook tijdens de Timmerwerken Brecht Neirynck sponsortochten in Desselgem kwamen heel wat lopers opdagen !! Van 3 april tot en met 11 april was het gezellig toeven in Desselgem. Heel wat lopers en wandelaars genoten van de uitgestippelde routes zoals kan gemerkt worden in onderstaande...
29-03-2021 11:57
De derde sponsortocht was opnieuw een groot succes !! Opnieuw namen 57 JCW leden deel en sprokkelden zo punten voor het clubkampioenschap !! In totaal werd het parcours van beide ProRental tochten 610 keer gedownload vanop de website ! Speciale dank aan sponsor Tim De Dapper, zaakvoerder van...
18-03-2021 13:55
Na de voorafgaande twee sponsortochten zetten we nu ProRenal in de picture ! Clublid Wendy Roose stippelde 2 mooie looptochten uit van respectievelijk 7 en 18km Meer info vinden jullie hier.
13-03-2021 12:46
De Toni Dierick sponsorloop wordt morgen afgesloten !! Tijd dus om nog rap eens de beentjes te strekken en de beide routes in Nieuwenhove te ontdekken !! JCW stelt alles in het werk om dagelijks controles uit te voeren om te zien of de bordjes overeind bleven in het gure herfstweer. Mochten er...
20-02-2021 11:33
Vanmorgen vroeg waren de lopers van JCW al present en zeer nieuwsgierig naar de Bouwonderneming Deleersnyder sponsortocht !!  
19-02-2021 13:52
De bouwonderneming Deleersnijder sponsortocht werd uitgepijld en is dus klaar !! Voor de JCW leden telt deze activiteit ook mee voor het clubkampienschap !! Aarzel dus niet jullie in te schrijven !! Vergeet ook niet een foto achteraf naar Patrick op te sturen. Niet JCW leden kunnen ook deelnemen !!...
10-02-2021 11:00
Niet alleen onze leden kapen nu en dan een prijsje weg in verschillende wedstrijden. Dat onze club een club van winnaars is bewijst nu ook onze sponsor bakkerij Delecta, die de eer te beurt viel als beste bakkerij van Waregem te worden verkozen !! Bakkerij Delecta is ook nog in de running om beste...
05-02-2021 13:34
Het lopen van de Bouwonderneming Deleersnyder route vanaf 20 februari tot en met 28 februari 2021 wordt de eerste kans voor de JCW leden om punten te sporkkelen voor het clubkampioenschap. Meer info omtrent deze route vinden jullie hier. Geniet ervan en veel succes !!
12-01-2021 11:59
Op 4 januari werden Jeffry en Kimberly De Groote de trotse ouders van hun zoontje Siebe. De leden en bestuur van de club wensen hen van harte een welgemeende proficiat !!
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Contact

Joggingclub Waregem Hoogmolenwegel 28
Waregem
056 61 48 49
BE18 1030 7387 4965
joggingclubwaregem@gmail.com