Nieuws

19-02-2021 13:52
De bouwonderneming Deleersnijder sponsortocht werd uitgepijld en is dus klaar !! Voor de JCW leden telt deze activiteit ook mee voor het clubkampienschap !! Aarzel dus niet jullie in te schrijven !! Vergeet ook niet een foto achteraf naar Patrick op te sturen. Niet JCW leden kunnen ook deelnemen !!...
10-02-2021 11:00
Niet alleen onze leden kapen nu en dan een prijsje weg in verschillende wedstrijden. Dat onze club een club van winnaars is bewijst nu ook onze sponsor bakkerij Delecta, die de eer te beurt viel als beste bakkerij van Waregem te worden verkozen !! Bakkerij Delecta is ook nog in de running om beste...
05-02-2021 13:34
Het lopen van de Bouwonderneming Deleersnyder route vanaf 20 februari tot en met 28 februari 2021 wordt de eerste kans voor de JCW leden om punten te sporkkelen voor het clubkampioenschap. Meer info omtrent deze route vinden jullie hier. Geniet ervan en veel succes !!
12-01-2021 11:59
Op 4 januari werden Jeffry en Kimberly De Groote de trotse ouders van hun zoontje Siebe. De leden en bestuur van de club wensen hen van harte een welgemeende proficiat !!
29-12-2020 16:03
De eindejaarsactie van JCW werd succesvol afgerond. Niet minder dan 70 bestellingen werden verdeeld voor JCW !!  Bedankt aan iedereen die bestelde !!
29-12-2020 15:52
26 JCW leden namen deel aan de JCW challenge en dienden in totaal 46 formulieren in. Absolute winnares was Linda Bauwens die niet alleen het exacte aantal raadde, maar liefst 3 van de 6 prijzen wegkaapte. Linda schonk echter 2 van haar 3 prijzen aan de volgende in het rijtje. Ook Francky De Dapper...
10-11-2020 18:27
De Kerstloop op de Biest gaat jammer genoeg niet door !! Volgend jaar als alles goed gaat gaan we er opnieuw voor !!
12-10-2020 12:20
Een vijftal atleten trad aan in de Corpuss Run Dwars door Geluwe op 10 oktober 2020. Steve Corijn onderstreepte zijn vorm op de 14km en eindigde in 1u07'46". Nathalie Clauwaert, Natasha Wolfcarius en Nikita Meulebrouck eindigden respectievelijk in 1u13'56", 1u16'46" en 1u25'54". Francky De Dapper...
05-10-2020 19:36
Niettegenstaande veel wedstrijden worden afgelast vinden hier en daar toch nog wedstrijden plaats weliswaar mits inachtname van de COVID 19-maatregelen. 4 leden traden zo aan tijdens de natuurloop van Beernem op 3 oktober. Geert Vandewalle en Inge Persijn en Philip Decraene en Katrien Vandererven...
03-10-2020 15:36
Felix Deweerdt, zoon van clublid Thijs werd geboren op 2 oktober 2020 ! Het bestuur en de leden van JCW wensen de jonge ouders Thijs en Gwendoline van harte proficiat !!  
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Contact

Joggingclub Waregem Hoogmolenwegel 28
Waregem
056 61 48 49
BE18 1030 7387 4965
joggingclubwaregem@gmail.com