Nieuws

04-02-2019 14:16
Na het vele labeurwerk op de training kwam eindelijk de eerste grote uitdaging ! Met 19 leden kwamen ze aan de start waarvan er maar liefst 12 deelnamen aan de halve marathon ! Hun resultaten vind je hier. Mocht er iets niet kloppen in de uitslag laat het ons weten !! Tijdens de wedstrijd konden de...
29-01-2019 16:47
Met z'n allen de voeten onder tafel schuiven was het credo op zondag 27 januari 2019. In een gezellige sfeer werd er gekeuveld over koetjes en kalfjes en werd het jaar op gang geschoten met onder meer het lokale streekbier de "Dikke Jan".  Hieronder een sfeerfoto van de lopers op het feest !!
21-01-2019 09:45
De JCW-ers lieten zich opnieuw niet onbetuigd tijdens het voorbije weekend. Angelo Yde en Leen Van de Wege waagden zich op het trail pad in Aalter en maakten de 24km rond in respectievelijk 2u10' en 2u21'. Op zondag kon de ijzige kou ook 10 andere leden niet stoppen om deel te nemen aan de...
31-12-2018 15:07
19 leden kwamen aan de start in Wielsbeke !! Met 3 leden in de top 10 (Jeffry De Groote, Tom Decostere en Christophe Vercruysse) van de 5km kon de zondag niet meer stuk !! Alle uitslagen zijn terug te vinden onder uitslagen JCW leden.
23-12-2018 17:46
20 JCW leden namen deel aan de Kerstcorrida in Deerlijk. 4 onder hen kaapten een podiumplaats weg. Pascal Meirlaen werd 2de bij de heren +50 op de 5km, Martin Meirlaen werd 3de bij de heren +60 op de 5km terwijl Dirk Merlier 3de werd op de 15km bij de heren +55. Linda Bauwens werd 2de bij de...
16-12-2018 14:47
Inge Persijn en Patrick Veys kunnen voortaan door het leven als Clubkampioen van de grootste joggingclub van Waregem !! Proficiat aan beiden !! De overige laureaten en het volledige klassement bij de dames en de heren vind je hier.
16-12-2018 14:05
Met 11 dapperen stond JCW aan de start van de winterjogging van Deinze.  Op de 4,6 km stond er geen maat op Pascal Meirlaen die de wedstrijd won !! Er waren 77 finishers. Op de 8,9 km zetten Eddy Desmet, Guido Verhamme en Linda Bauwens hun beste/mooiste beentje voor. Eddy werd 15de, Guido...
06-12-2018 10:22
Een eerste ontwerp is klaar voor de activiteiten die we met de club zullen doen in 2019. Mochten er leden nog voorstellen hebben om deel te nemen aan activiteiten laat het weten zodat we de activiteitenkalender eventueel kunnen aanpassen.
03-12-2018 10:01
Met een vertegenwoordiging van niet minder dan 39 leden kleurde de kerstloop op de Biest blauw als nooit tevoren. JCW ging ook aan de haal met goud en brons in het kampioenschap van Waregem. Pascal Meirlaen werd eerste Waregemnaar en Tom Decostere werd derde Waregemnaar. Pascal eindigde ook 3de bij...